söndag 4 januari 2009

Söndag

Idag har jag sjukt ont i kroppen, mest nacken och ryggen - känner mig nästan lite halvt inavlidiserad. Gissar att det kan bero på den lilla olyckan jag råkade ut för igår... Bedömer att det bara rör sig om vanlig muskelvärk så det går nog över på ett par dagar, men jag höll på att backa på en lykstolpe förut när jag inte kunde vrida på huvudet...

Idag var det lite för kallt för att åka pulka, nästan 20 minusgrader, så vi åkte till badhuset på förmiddagen, det var trevligt och mysigt. På eftermiddagen åkte vi en sväng till Vingåker där vi inhandlade lite "att ha under overallen på dagis"-kläder på Factory Outlet. Randiga PO.P-underställ och fina Labanbyxor för inte mycket pengar alls. Vi fick dessutom eftermiddagsfika och kvällsmat hos mina föräldrar så vi gick nog nästan på plus.

Nu ska Rickard få en premiärvisning av Mamma Mia. Fast han har ju sett den som musikal förstås.

1 kommentar:

Anonym sa...

Randigt ullunderställ till Axel från POP handlade jag i fredags på Outleten. Jättebra pris! Premiärinvigde det idag då vi var galna nog att ge oss ut i kylan... Funkade bra på Axel. Tore däremot hade också ullunderställ, men det hjälpte inte. Han "bröt ihop" av kylan...

Hoppas du kryar på dig!

Kram Helena