tisdag 27 januari 2009

Jobba, jobba!

Full fart är det på hela familjen nu, alla jobbar på dagarna! August var inte så glad över att gå till sitt "jobb" igår, han var jätteledsen när jag lämnade honom. När jag ringde en liten stund senare var dock allt bra igen och idag gick det mycket bättre att lämna honom. Han blir strålande glad när jag kommer och hämtar honom, idag sprang han skrattande mot mig och kastade sig om halsen på mig - då smälte nästan mitt hjärta. Sedan ville han omedelbart ner igen och fortsätta leka, han har inte tid att gå hem på dagarna.

Jag får ingen student! Studenten hade fått en plats i Uppsala, där hon läser, så skolan tackade nej till vår plats. OK, rätt så skönt känns det, men lite snopet eftersom jag ställt in mig på det. Det blir fler gånger...

Nu ska jag betala räkningar och se på TV.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Traktor-sidan hittade Alwin och jag av en slump; han satt i mitt knä och vi googlade på traktor-bilder, haha! Och så hamnade vi på den sidan :) Vad gullig du är som "väntar" med mig! Idag har jag haft första känningarna och kollar jag i gamla blogginlägg så hade jag som nu ca en vecka innan Alwin kom ut :) behöver ju inte betyda nåt men kanske... Alwin har bestämt att han ska ha hästkalas på ridskolan när han fyller 2 år i oktober (vi är ute i god tid!) August är bjuden ;) Kram!