torsdag 11 september 2008

Stressigt

Igår hade jag en riktigt stressig dag. Det var visserligen lagom mycket att göra på jobbet, men så fort jag stämplat ur började jäktet. Tjugo över tre skulle jag vara på synundersökning, jag måste nämligen köpa nya glasögon. Jag var hemma strax före fyra och egentligen behövde jag vara i spåret klockan fyra för att hinna med träningspasset jag skulle köra. Det lyckades inte riktigt, så jag fick köra lite färre intervaller för att inte tidsplanen skulle spricka. Jag skulle nämligen vara i simhallen halv sex för att hinna duscha av mig och plocka fram saker innan klockan sex då jag skulle hoppa in som tränare för D-gruppen. Det var riktigt roligt igår, en väldigt ambitiös grupp med 10-12-åringar. De kämpade järnet trots att jag körde ganska hårt med dem, drygt 1200 meter hann de med på en timme.

När jag äntligen kom hem hade August somnat så igår träffade jag honom bara en kort stund på morgonen. När jag var hemma och bytte till träningskläder var han och Rickard i lekparken. I morse när jag gick till jobbet sov Rickard och August fortfarande, så när jag kommer hem i eftermiddag blir det riktig familjefrossa för nu längtar jag efter min lilla ligist!

Inga kommentarer: