söndag 2 november 2014

Söndag

Och söndagsångest... Den här veckan gick väldigt fort! Men den har varit otroligt skön!

Idag tog vi med Augusts kompis Pelle och åkte till Kolmårdens Halloweenfirande, mycket trevligt. Vi tittade på en salig blandning av kameler, giraffer, vampyrer, zombies, lejon, björnar, häxor, varulvar, och spöken, grillade marshmallows, trängdes i delfinariet och såg de alldeles underbara delfinerna showa. Vi åkte Delfinexpressen, dansade på spökbal, såg sjörövarteater med avundsjuka sälar som gjorde allt för att få uppmärksamhet i bakgrunden, hälsade på Bamse och räknade pumpor. Det här besöket var inget vi hade planerat långt i förväg, men vi upptäckte att våra nyinköpta årskort för 2015 gällde för Halloweenfirandet så då blev det en tripp. Barnen har varit på Kolmården med sin farmor och farfar ett par gånger, men jag har inte varit där sen Irma var bebis så det var premiär för mig i nya linbanan i safariparken.

Nu sitter jag i soffan och är lite stressad och rastlös, en känsla av att jag inte har koll på allt jag borde - har dock inte koll på vad jag borde ha koll på... Får bli tidigt i säng och försöka varva ner.

Inga kommentarer: