lördag 29 mars 2014

Trött!

Sprang ett 25 km-pass på förmiddagen, det bara gav energi för det är så jag funkar. Sen blev det värre... August var bjuden på kalas på Busfabriken och självklart ville Irma också leka där så vi åkte hela familjen. Väl där föreslog mamman till ett av de andra barnen att vi skulle shoppa lite på Ingelsta och jag hängde på. Glömde visst någonstans att jag inte är så vältränad på shopping och att det dessutom var lönehelg - efter typ en halvtimme fick jag ta rast... Jag hade visserligen trevligt sällskap, men jag blev helt slut!

Jag fick gå tillbaka till Busfabriken tidigare än Karin men det var ju inte precis något vilohem där heller - att sen överhuvudtaget sitta inne en solig dag tar ju emot! Åkte lite rutschkanor och klättrade lite med Irma (och hoppade hoppborg fast det var egentligen förbjudet för vuxna) och sen behövde vi åka en sväng till några av affärerna igen eftersom barnen behövde ett par saker, men jag tror barnen var piggare än mamman då trots att de busat sig genomsvettiga.

Nu ska jag nog gå och lägga mig tror jag.

1 kommentar:

Jill sa...

Jag kan shoppingträna dig! ;)