onsdag 8 januari 2014

Trött

Funderar på om jag håller på att bli förkyld, tycker det retar i halsen till och från och har gjort så länge. Barnen hostar fortfarande och Rickard har lite samma symtom som jag. Det blir nog bättre när den riktiga vintern kommer! Jag har hört att virus och baciller blir lättare och flyger iväg då ;-).
Till anonym: fint att du uttrycker din åsikt, men om du står för den kan man ju undra varför du är anonym? Mina blogginlägg skrivs ju inte anonymt så jag står för dem. Sen är det ju inte alltid som man lyckas förmedla det man tänkt sig och jag orkar inte vidareutveckla frågan. Så klart att man kan vara ärlig vilken känsla man än uttrycker, men vissa saker gör mig faktiskt orolig på riktigt.
Har tränat simning ikväll, det blev ett jobbigt pass. Det behövdes dock, jag iaf en utmattad hjärna att ladda upp, men jag trodde nog att det skulle bli lite mer soft ;-). Kände mig ungefär som en timmerstock redan innan, har tränat rätt hårt ett tag, och när Ola presenterade ett pass på nästan 5000 meter så blev jag lätt matt. Nu är jag skönt trött i kroppen, men jag skulle nog önska ibland att jag kunde bli det av typ 3-4 km jogg som jag läser ibland på Facebook, det låter skönt!

Inga kommentarer: