onsdag 29 januari 2014

Snölek

2 kommentarer:

Titti sa...

Åh, det är där man ska vara för att få riktigt med snö alltså?!?!?! :)

Hanna sa...

Vilka härliga färger på kläderna barnen har! Jag älskar verkligen färglada kläder.

Nej alltså mängden jag åt var inte gigantisk och inte i sig sjuk. Det var sättet jag åt på och känslorna och det jobbiga i att om jag äter så varje dag så kommer jag gå upp mycket i vikt eftersom det helt enkelt är mer energi än jag gör av med.

Inte lätt att vara liten när man är så prestationsinriktad inte. Vi har en kille i handbollslaget som jag tränar som är och framförallt har varit så. Han är målvakt och kunde få totala utbrott på sig själv för bara en enda insläppt boll (i handboll gör man ju massvis med mål) och stå och se ut ungefär som en halv panikångest attack. Jag tyckte så synd om honom. Tack och lov är det bättre nu men han har fortfarande väldigt höga krav på sig själv. Hoppas din son kommer ur det tänket så han kan ägna all sin energi åt att ha kul=)