fredag 24 januari 2014

Kvällsbetraktelser

-Man kan inte få varmare än 27 grader i vår bil. -Om man har 27 grader varmt i bilen blir man lätt lite dåsig.
-Det är inte bra att vara dåsig om man själv är bilens chaufför
-Det är påfrestande att ha en bilstereo som själv väljer vilka nyheter den ska sända och som gärna avbryter även om man lyssnar på musik via Spotify.
-Jag tror ju redan att jag är typ dement eller något liknande eftersom jag har så svårt med minnet, siffror och en del annat. När jag då får höra nyheter där de säger "Bandy är en sport på is, man åker skridskor och det går ut på att göra så många mål som möjligt" så känns det på riktigt som att jag har tappat kontrollen över tillvaron - tills nyheterna tog slut och de berättade att det var någon slags lättlästa nyheter eller vad det heter.

1 kommentar:

Maria sa...

Haha du åkte bil kl 18 - Nyheter på klartext! :)