tisdag 5 november 2013

Tisdagstankar

Alltså, hur ska man kunna äta när en unge vilt kastar sig över bordet hela tiden och den andra sjunger Laleh och visar upp tillhörande koreografi - sittandes på stolen bredvid mig så att jag plötsligt har en gaffel en halv centimeter från ögonen? Jag bara undrar... Mitt tålamod är ju verkligen på topp för tillfället också... Annars har det väl varit något mindre tjafs idag än vissa andra dagar ändå - skönt!

Jag har funderat på om jag ska utöka min lunchrepertoar med något annat än surdegsbröd med avocado, men tills jag har funderat klart fortsätter jag nog äta det.

Nu skulle jag skriva något långt och genomtänkt, men eftersom min hjärna inte är vad den borde vara så har jag glömt det och har nog koncentrerat mig färdigt för idag så det får räcka här. Tur att jag inte håller på med orientering eller någon tankekrävande idrott, då hade jag väl fått kortslutning i hjärnan. Visserligen kan det vara nog så svårt att räkna till 16 när jag ska simma 400-ingar, men jag simmar ju inte vilse i alla fall och när jag ska springa följer jag stigen ;-)

Inga kommentarer: