söndag 3 november 2013

Söndag

Kvällens Solsidan gav inte mer än en klump i magen och en känsla av irritation, hoppas att Bron uppfyller mina förväntningar bättre. Är helt utmattad efter kvällens körsång, det var ansträngande. Jag skulle sjunga andra sopran, men satt bredvid altarna och ärligt talat är det lättare att sjunga första sopran - i alla fall i kvällens låtar. Men att ge upp är ju inte riktigt min melodi, så jag ska nog få till min stämma också.Är inte så uthållig i hjärnan just nu, blir fort uttröttad, men det är väl bara på´t igen?

Något som däremot gett energi i helgen var ett besök hos Martina i Västervik. Jag körde dit i fredags eftermiddag och var hemma vid lunchtid igår, men så otroligt mycket vi hann prata och vilken energiboost det var - precis vad jag behövde!

Inga kommentarer: