söndag 20 oktober 2013

Sen söndagkväll

Efter ha lagt mig supertidigt hela helgen sitter jag nu uppe och ugglar, söndag kväll. Kan inte bestämma mig för om jag tycker att det är lugnt och skönt eller stressande. Dagen idag har i alla fall varit väldigt lugn. Rickard åkte iväg och jobbade så jag och barnen tog en utflykt till Vingåker och sällskapade lite med mina föräldrar och min morfar - uppskattat av alla. Jag blev bortskämd med kålpudding och barnen blev bortskämda med att få slippa den och få köttfärsbiffar istället... Jag hade med mig rullskidorna och planen var att köra ett pass på eftermiddagen, men höften sa att jag borde vila så det fick bli så. Har alltså tillbringat nästan hela min söndag i stillhet, men särskilt rastlös har jag faktiskt inte varit - konstigt nog.
Ikväll blev det rehab-/prehabövningar, TENS och stretch, sedan Solsidan och såklart Bron!

1 kommentar:

Martina sa...

Bron är det bästa på tv just nu, så spännande! Det är så att man längtar till söndagskvällarna :)
Kram