måndag 14 oktober 2013

Bara bilder

Ja, det blir inga maratonlånga inlägg för tillfället precis, ni får hålla till godo med bilder. Jag skriver mycket, men inget som kommer att läggas upp på bloggen. Orken räcker inte riktigt för att hitta på något att skriva om, men lite bilder blir det i alla fall. Jobbet och jag stämmer inte riktigt överens just nu, så det går åt en del energi till problemlösning i min hjärna. Myser med barnen, tränar hårt, funderar över livet i allmänhet. Får härlig energi av över 25 stycken Plask & Lek-barn varje vecka även om jag såklart blir trött av 1,5 timme i 34-gradigt vatten.

Idag simmade August sin första simtävling och han tyckte det var så kul! Irma körde en blixtvariant av feber i lördags eftermiddag, men åkte ångtåg och lekte hemma hos farmor igår.

Hösten har ju varit fantastisk så här långt och det mesta rullar på, förutom i min hjärna för där känns det som en flipperspelsturnering eller något liknande... ;-)

Inga kommentarer: