lördag 26 januari 2013

Lördagskväll

Jag har nog saltbrist efter dagens bravader, för nu går jag omkring och äter salta pinnar och tacochips - jag som annars är en sockerråtta. Fast det måste vara något fel på chipsen, det står ostsmak men de är tokstarka!

Stafetten idag gick jättebra, det är så himla kul med stafetter! Jag var nöjd med min sträcka (17,59 på 5 km klassiskt), men jag måste fila lite på saker som tar lite för lång tid och som märks mycket när det är kort och ska gå fort; typ ur och i spår när jag kör om, vissa kurvor, staktekniken osv.

Någon som har koll på det där med tandproblem hos små barn? Irma blir ju tre den här veckan och har bara fått 16 mjölktänder än. Inget problem i sig, men hon är så svullen och har så ont av de där kindtänderna som aldrig spricker fram. Idag har hon gått och hållit sig om kinden och haft ont - trots Alvedon. Tycker så synd om henne men vet inte riktigt vad vi ska hitta på.

Nu ska vi se klart på Schindlers list som vi började se igår, jag har inte sett den sedan högstadiet.

Inga kommentarer: