onsdag 23 januari 2013

Onsdagsbad

Idag somnar vi nog gott efter många timmar i simhallen. Vi testade ett upplägg som vi har tänkt köra på onsdagar och det verkar funka för idag gick det galant! Simskola för August klockan tre, under tiden badade Irma och jag för fullt i äventyrsbadet. Sedan fortsatte vi bada alla tre och får jag bestämma blir det i "klätterbassängen" för där är det varmast. Lite fruktpaus och sedan kom Rickard när han hade slutat jobba. Jag simtränade mellan halv fem och sex, då badade resten av familjen lite till och så åt barnen middag som vi hade packat med. Sedan tar det ju en stund i dusch och bastu så Irma fick hoppa i säng direkt när vi kom hem. August och jag spolade tillbaka på tv:n och tittade på Labyrinten, sedan var inte han heller speciellt svårsövd...



August älskar klätterväggen!


Irma hjälper Ola att lägga upp dagens pass...


August visar stolt för Rickard vilka av linorna han simmat och hämtat i andra änden av bassängen.

3 kommentarer:

Jill sa...

Kul att det funkade!
Det är mysigt med badhuset.

Emmy sa...

Underbart med en dag i badhuset ju! Gillas :D

Maria sa...

Oj att de orkar så länge! Fast de är ju mycket mer vana att hänga i badhuset än vad mina är :)