söndag 23 december 2012

God Jul!

 
Nu är det bara en dryg timme kvar till julafton och jag är av olika anledningar på jättedåligt humör och inte alls i julstämning, hoppas verkligen att jag vaknar på bra humör imorgon. Och så hoppas jag verkligen att barnen klarar julen utan magsjuka, att inte folk kan lära sig att man håller sig hemma när man har magsjuka i familjen.
 
Har jobbat idag, det var mysigt och kul. Det får inte gå mer än tre dagar utan sjukgymnast på avdelningarna på vårt sjukhus så vid storhelger jobbar alltid ett par av oss. Kvalificerad övertid så det gör jag rätt så gärna.
 
 
Nu börjar jag ändå känna sig att lugnet lägger sig lite i själen och att det nog blir en bra julafton imorgon! Det är i alla fall två små troll i den här familjen som längtar, nu sover de sött och drömmer förhoppningsvis härliga drömmar. Irma tiggde sig till att få somna i soffan tidigare ikväll, skruttan!
 
Uppesittarkväll?

Inga kommentarer: