torsdag 20 september 2012

Hej o hå

Dagarna, och veckorna, rullar på. Igår var jag med jobbet på Hedenlunda slott, vi hade planeringsdag. Det hela började fint med att chefen glömde mig och min kollega på parkeringen och vi såg bara minibussarnas bakljus försvinna i fjärran. Efter diverse turer blev vi upphämtade igen och jag behöver väl inte säga att det blev gårdagens stående skämt.

Vi hade en jättetrevlig dag med mycket givande diskussioner, god mat och lyxigt fika, promenader i de vackra omgivningarna och så en teamkamp där gruppens tävlingsinstinkter verkligen kom till sin rätt...

Idag har jag varit så där vanvettigt trött igen, kände mig nästan gråtfärdig i morse när jag hade lämnat barnen (bara av trötthet, det hade inte hänt någonting). Därför är jag rätt nöjd med att dagen ändå varit så bra. Jag har jobbat på i full fart idag och fått massor gjort på jobbet, det är härligt att kunna få känna sig riktigt nöjd vid arbetsdagens slut. Sedan har jag varit med August på kör, joggat en runda, fått massor av småfix gjort här hemma och nu ligger jag och slappar i soffan - skönt!

Inga kommentarer: