lördag 22 september 2012

Dagen

Idag har det varit en bra dag. På förmiddagen skrotade vi runt hemma och jag passade på att sortera och fixa lite, det är sådant som gör att det blir ordning i både skåp, lådor och min själ. Så småningom var det dags att bege sig mot nya förbifarten för lite tävling. Det hade spöregnat hela förmiddagen, men när vi var där kom det bara några droppar duggregn - perfekt tävlingsväder!

Jag persade på milen, 38,22, och är jättenöjd! Lite synd att jag kom 2:a, hade gärna vunnit men Anna Rahm är ju inte så mycket att göra åt.

På eftermiddagen blev det lite mys med fullt med folk i huset; mina föräldrar, Sofie, Per och Ebbe och så barnens kusin Ludvig. Efter ett tag lämnade Rickard och jag hela gänget och åkte iväg på middag och bio, Rickards födelsedagspresent från mig. Nu har vi hunnit med en kvällspromenad också, mina föräldrar har åkt hem och nu är det bara soffhäng kvar av lördagen.



1 kommentar:

mamma sa...

grattis Marie!
Kram