fredag 27 juli 2012

Redigerat

Skulle ha börjat tidigare med att uppdatera lite här, men jag blev alldeles uppslukad av OS-invigningen - den är ju jättebra! Det är väldigt sällan jag sitter framför tv:n utan datorn eller en bok, men nu har jag tittat helt koncentrerat hela kvällen. Nu får dock inmarschen dela min koncentration med datorn.

Nu är vi hemma från semestern och det är ju alltid skönt att komma hem! Barnen var glada åt att återse alla leksaker (de som vi inte hade proppat bil och husvagn fulla av på semestern...) och de somnade gott ikväll.

Här är lite bilder:
Varje dag var det vattengympa för barnen (och föräldrarna) i vattenbrynet - härligt!


På tur med trampbåt. Som hon skrek när hyrestiden var ute och båten skulle återlämnas...


På kvällspromenad/cykeltur


Sommar!


Min födelsedag blev en utflyktsdag, då åkte vi till Borgholms slott och tillbringade några timmar i slottsruinen - det får nog bli ett eget inlägg med bilder därifrån. Vi åt lunch i hamnen inne i Borgholm och på kvällen kom Martina och Johan och hälsade på oss. De åt med oss och sov sedan över. Dagen efter blev det stranden - jättemysigt!



Inga kommentarer: