fredag 2 mars 2012

På upploppet

 


 

Ja när jag fick lite mer bildutrymme så gick det genast att skicka bilder från mobilen igen, kanske kan sluta svära åt blogger-appen då... Idag har tröttheten kommit. Jag vet inte om jag har gått i något slags adrenalinrus sedan i måndags, jag har varit klarpigg och knappt sovit på nätterna. I måndags kväll var det värst, Rickard somnade som en stock vid åttatiden och jag var superpigg. Man kan ju tycka att uppstigning vid 04-tiden och 90 km skidor skulle bidra till en god nattsömn, men icke! Men idag då, jag känner mig helt däckad. Får bli en mycket lugn kväll ikväll. Jag ser fram emot lite ledigt, men packningen ser jag inte fram emot - det är så mycket som ska med när man har barn. Ska bli skönt med en fjällvecka ändå, men det var ju som sagt det där med packningen. Det får vi ta imorgon, efter lilla Elsas dop.

Man ska väl inte skriva på nätet att man ska resa bort, då kan man få inbrott. Men vi har husvakt alla möjliga tider (+ pensionärsgrannar) så några inbrottstjuvar behöver inte göra sig besvär för vår skull... 

Kvällens orosmoment: den där höften igen... Och det faktum att jag, som inte gillar att cykla, fick för mig att anmäla mig till 300 j...a km Vätternrundan igår. 


Inga kommentarer: