torsdag 1 december 2011

Hej hej

Jag hade ett fantastiskt dygn i Stockholm. Sofie bjöd med mig på en underbar, avskalad och storslagen konsert med Melissa Horn på Cirkus. Vi åt på Vapiano, sprang ifatt en taxi, kollade NK:s julskyltning mitt i (nästan) natten, pratade massor, shoppade och åt lunch i Gallerian. Jag sov på hotell, helt ensam för första gången i mitt liv. Det var mysigt men jag var lite mörkrädd. Mitt rum var lite kallt, men eftersom jag fick dubbelrum (fast jag hade betalat för enkelrum och fått en bild på ett rum men enkelsäng) så kunde jag lyxa till det med två fluffiga vita hotelltäcken.

Jag kanske lägger ut ett bildinlägg från den lilla storstadstrippen ikväll eller imorgon.

I övrigt så hatar jag att träna just nu. Jag är sjukt trött på rullskidor och på att köra skidgång och sprätt i leriga backar - jag vill ha snö! Annars struntar jag i att träna och lägger mig på soffan med massa choklad istället. Motivationen för träningen finns inte alls just nu, men jag biter ihop och får ihop kanske fyra pass i veckan i alla fall. Men det är tråkigt.

Och så har jag lärt mig en sak. Jag kan vara orsaken till något utan att det för den skull är mitt fel.

1 kommentar:

Martina sa...

Låter som en fantastisk tur till huvudstaden, vilken grej! Jag brukar alltid försöka få en skymt av NK:s julskyltning varje år, men i år är det för långt att åka.
Kämpa på med träningen, tycker du är hur duktig som helst! Och 4 pass i veckan är mer än vad allra flesta får ihop... Själv köpte jag ett 10-kort på gymmet för två månader sedan och jag vågar inte säga hur många (få) gånger jag varit där :) men i den här takten lär det räcka hela 2012 också!
Imorgon väntar tapetsering, för igår fick vi äntligen nycklarna. Hoppas ni mår bra hela familjen och att vi ses snart, kramar