lördag 17 december 2011

Fler citat:

Vi mäter August och jag berättar att han snart är 106 cm. 
August: "Pappa, jag är snart 600 meter!"

Vi skulle åka på julmarknad och August var absolut tvungen att ha en sjörövartatuering först.
"För när de ska på julmarknad i Egypten, då tar de alltid en tatuering först"

Nu är han och Rickard på väg till glöggfest (Irma och jag får stanna hemma, hon är inte superpigg och så har hon kladdiga ögon), August beundrar tatueringarna han har på armarna (han har tagit på sig kortärmad så alla ska se dem) och funderar över hur det ska bli på festen:
"Alla kommer bli rörda när de ser mina tatueringar".

Hm, tja - kanske...

2 kommentarer:

Camilla sa...

Är August 106 cm? Jag var tvungen att mäta Hilma för att kontrollera det jag redan trodde, att hon var 114cm. Kanske inte så konstigt att hon säger att hon har ont i benen och har växtvärk:).

Anonym sa...

Ja, vi blev mycet rörda över August tatueringar. Inte ett öga torrt! ;)

/Johanna