tisdag 11 oktober 2011

Tisdag

Redigerade lite i söndagens inlägg. Jag står för mina åsikter, men av olika anledningar valde jag att ta bort stycket om förskolan. Jag vill poängtera att jag tycker om personalen, att barnen trivs och att jag verkligen vill tycka om förskolan. Samtidigt kvarstår det faktum att jag gråtit efter lämning vissa mornar för att det har känts så rörigt och för att det är så himla många olika personer som tar had om mina barn på dagarna. Skulle kunna diskutera saken länge till, men det gör jag inte här, här nöjer jag mig med att konstatera att barnen trivs alldeles utmärkt på sin förskola och att jag den senaste veckan har haft en betydligt bättre känsla i magen när jag lämnat barnen på mornarna.

Filmvisningen igår gick sådär, halv nio avbröt jag och gick och lade mig. Men idag är jag lite piggare så det var nog bra.

Inga kommentarer: