tisdag 30 augusti 2011

Tisdag

Två dagar har jag jobbat nu, men det känns som att jag inte har varit ledig alls. Inte på något negativt sätt, men det går fort att komma in i jobbet igen. Det har gått på högvarv både idag och igår; massor av nybedömningar, ronder, hjälpmedel som ska skrivas ut, samtal som ska ringas, saker som ska hämtas, lämnas och letas efter, kollegor att diskutera med - och så alla journaler som ska skrivas. Men det är kul! Fast idag fick jag ringa förskolan och fråga om barnen kunde få stanna en halvtimme längre för att vi skulle få ihop det, tack för fantastisk personal!

Imorgon ska Irma och jag till Eskilstuna på eftermiddagen, hon ska göra hjärteko (ultraljud på hjärtat). Det ska bli mycket intressant att se hur det går, för jag antar att Irma förväntas vara stilla vid undersökningen... Och så är jag ärligt talat lite orolig för vad resultatet av undersökningen ska visa. Önska oss lycka till!

1 kommentar:

Maria sa...

Lycka till! Det är säkert ingen fara! Tänker på er idag!