torsdag 21 juli 2011

Festförberedelser

Håller på så smått och fixar lite inför födelsedag och min tjejfest, jag tar det ganska lugnt men lite är kul att dona med. Eftersom jag inte vill vara sönderstressad när det väl är dags att fira så gör jag bara det jag tycker är kul och fixar resten på annat sätt (gäller dock tyvärr bara mat och fika, städning får jag vackert se till att göra själv...).

Jag är glad över den stora uppslutningen till min tjejfest trots att den infaller mitt i värsta semesterperioden, 14 av 25 har tackat ja och det är endast några stycken som har lämnat besked om att de inte kan komma. Dock är det fortfarande rätt många som inte har svarat trots att osa-datum har gått ut. Jag vet att några av dessa läser bloggen, det är inte så kul att tjata men jag skulle behöva ha besked om vilka som kommer eftersom jag håller på med lite personliga förberedelser kan man säga. 

Tack på förhand tjejer, hoppas vi ses nästa lördag ;-)

1 kommentar:

Maria sa...

Förlåt! OSA mitt i min värsta ridlägerstress! Jag kommer tyvärr inte. Hoppas vi ses med barnen snart istället1