tisdag 11 januari 2011

Bra dag - faktiskt!

Jag är fortfarande aptrött, men i övrigt är det helt OK. Och detta trots en dag som började dåligt redan i natt med en liten olycka. Dagen har sedan fortsatt med roliga saker som till exempel att ett paket pappersnäsdukar hade blivit tvättade tillsammans med den mörka 40-graderstvätten, att alla halkskydd till löparskor är slut i hela stan (om man inte har storlek 45+ på skor) att jag är jättesnuvig och förmodligen ändå inte ska ut och springa och att familjens snart-fyraåring tyckte att det var en jättebra idé att åka naken och genomblöt på kalas. Faktiskt en så bra idé att han sprang tillbaka in i badrummet och duschade av sig igen varje gång han började torka. Men efter att jag lugnt talat om att det där kalaset inte var så viktigt för mig så att jag kunde stanna hemma tillsammans med honom så stängde han in sig på sitt rum och kom ut, torkad och påklädd.

Inga kommentarer: