fredag 26 november 2010

Plötslig händer det!

Irma Astrid Matilda Siverskog, 10 månader på tisdag, är inte längre tandlös - idag kom en liten, liten tagg igenom tandköttet. August, som väntat jättelänge på att hon skulle få en tand, var inte jätteimponerad direkt...

Nu ska jag titta på Beverly Hills, har lånat boxen med första säsongen av min lillebrors tjej. Jag har inte sett serien sedan jag var ungefär 10 år, jag gissar att jag inte kommer tycka att allt är lika snyggt nu som då...

Imorgon kanske det blir ett längre inlägg, så kan jag berätta om dagens lekdejt och dagens träningspass. Ni kan väl inte bärga er va?

1 kommentar:

Hanna W sa...

Vad härligt för Irma - eller det gör säkert jätteont och kliar men så länge hon som hon har haft besvär av det måste det vara en riktig lättnad!