fredag 3 september 2010

Dagens låt:

Blev alldeles nostalgisk när jag hörde den här fantastiska gamla låten på radion häromdagen. Men jag blev också ganska full i skratt när jag insåg att jag fortfarande sjöng den precis som jag tyckte att den lät när jag lyssnade på den när jag var i tioårsåldern, så jag var tvungen att googla fram texten - sådant är alltid spännande och jag får alltid helt otroliga aha-upplevelser.

Men hur kan en sådan här låt inte finnas på Spotify?

http://www.youtube.com/watch?v=ZwCt0YQPn7g&a=GxdCwVVULXdF6leKRM8N-VA2oZVcj60D&playnext=1

3 kommentarer:

Isa sa...

Marie, den finns visst på Spotify! Sök lite till så ska du se att du också hittar den där!

Nissetroll sa...

Då ska jag kolla igen. Kanske stavade fel, Spotify verkar vara lite kinkiga med det och kan inte föreslå liknande titlar.

Isa sa...

Ja gör det! Ibland lever Spotify i sin egen lilla värld! :-)