söndag 8 augusti 2010

Söndag!

Har varit på besök hos Ellen idag, det var trevligt. Irma var mindre trevlig, hon ägnade hela dagen åt att kräkas och bajsa ner både sig och mig. Det gick åt massor av blöjor, kläder och påsar, men hon var glad i alla fall. Hon fick lite specialträning av Ellen, som tyckte att min lilla latmask skulle träna sig på att vända över vänster sida också och inte bara höger. Ellen är ju sjukgymnast på habiliteringen så hon har världens tålamod, det har dock inte Irma... Hon kräktes lite på Ellens filt istället.

Jag fick se kort (ul-bild) på Ellen och Oskars lilla bebis som kommer i januari, det blir mysigt!

Undrar om jag håller på att bli gammal? När jag körde på motorvägen och det kom upp en 120-skylt så kände jag "Usch, så fort!" och satte farthållaren på strax över 110 istället. I övrigt så hittade jag hela vägen på första försöket, det var lite värre när jag skulle hem... Det gick bra det också, men då hade jag sämre koll på vad det skulle stå på skyltarna eftersom jag bara hade tänkt köra samma väg som dit - fast tvärtom. Men så funkar det ju sällan när motorväg är inblandat, då är det ju avfarter åt alla möjliga och otänkbara riktningar.

Inga kommentarer: