tisdag 8 juni 2010

Fullspäckad dag!

Oj vad mycket jag har hunnit med idag, ikväll somnar jag förhoppningsvis gott. Orkar inget långt inlägg så det får bli i punktform. Rickard har varit hemma idag, han ska ta föräldradagar på tisdagar fram till semestern.

Idag har jag:
  • varit med hela familjen på lekträff och lunchgrillning hos familjen Falck i Björkvik, tack för en trevlig dag!
  • köpt blommor på Ingvaldstorp
  • rensat rabatter och planterat blommor
  • städat lite i husvagnen
  • kört några maskiner tvätt
  • simtränat
  • sålt sista kaninburen
  • haft besök av min storebror som gratulerade August i efterskott
  • tagit en skön promenad med min kompis Martina

Det känns som tillräckligt med aktiviteter för idag, nu är det sovdags. Imorgon blir det lite lyx, då ska jag äta ute både till lunch och middag. På lunchen ska jag och Irma till Vingåker och gå ut och äta med några andra mammor och bebisar från gravidvattengympan och på kvällen bjuder simklubben alla tränare på mat på Olympos, trevligt!

Förresten, kolla längst ner på sidan 59 i nya Vi Föräldrar, där smög det sig in ett litet tips från mig - lite kul att det kom med!

Inga kommentarer: