tisdag 29 september 2009

Här är vi glada!

Jag för att jag precis fick ett mail från Weleda om att jag vunnit två biljetter till UnderbaraBarn-mässan som vi tänkt åka på i helgen. Vi skulle ha åkt i vilket fall som helst, men nu sparar vi 300 kronor på entrébiljetterna!

Rickard är lycklig för att han har fått efterlängtad post idag.
"Åh, min bibel har kommit" tjöt han lyckligt idag när han kom hem (och då ska ni veta att Rickard inte är de stora känsloyttringarnas man). Vad han hade fått? Biltemakatalogen såklart...

2 kommentarer:

Maria sa...

säg inte till J att den katalogen kommit, jag slängde den i pappersinsamlingen (underst) direkt ;)

Titti sa...

Jamen visst betyder kura samma sak som mysa. Konstigt att inte alla ord betyder samma sak över hela landet?!
Hoppas ni hade det bra på underbarabarn?!
Kram