fredag 5 juni 2009

Status fredag morgon:

jätteont i halsen! Hoppas det går över!

Ni glömmer väl inte att rösta? Själv röstade jag på biblioteket i onsdags. OK, jag kanske inte är så påläst inför det här valet - men röstade gjorde jag. Tycker att man liksom har mer rätt att klaga om man i alla fall har gjort vad man kan för att påverka.

Sagt av August igår när jag skulle lämna på dagis:
"MITT dagis (med längtansfull röst)!"
Jag: "Tycker du om ditt dagis?"
August: "Jahahahaa! Kycker om mitt dagis!"

Det värmer i hjärtat! Sedan, när vi skulle hem, så hade han gått ut genom dörren då han plötsligt vände:
"Oj! Gömde kama Anna!" (Anna är hans favoritpersonal).

Skönt att han trivs!

Sagt i natt när han vaknade klockan fyra och Rickard tyckte att han skulle viska så inte mamma vaknade:
"Mmm, mamma hover. Legotraktorn hover också."

Nu far vi snart till Göteborg, jag ska ladda med Alvedon!

Inga kommentarer: