onsdag 6 maj 2009

En dag på jobbet

Idag har jag haft en kanondag på jobbet. Kanske inte så strukturerad...men kul! Dagen började med att jag skickade 10 ex av inbjudan till Augusts 2-årskalas till en skrivare någonstans på Nyköpings lasarett... Varför kan man överhuvud taget välja en skrivare i en annan stad, klart som sjutton att jag valde fel. Tur att jag i alla fall hade frågat min chef om jag fick skriva ut några privata papper. Hon gapskrattade när jag berättade vad som hänt. Först undrade jag ju varför inte kopiorna kom ut, sedan upplyste en av arbetsterapeuterna mig om att skrivaren stod i Nyköping. Ja ja, det kanske kommer mycket folk på kalaset...

I övrigt har jag varit på 3:an idag och nu har jag bara sammanlagt fyra dagar kvar på 1:an i hela maj, sedan är det strokeavdelningen för hela slanten, kul! Jag fick den äran att uppe på avdelningen introducera en ny sjukgymnast som ska jobba i neuroteamet, men ha en del tid på 3:an. Hon måste verkligen ha tyckt att det var helt solklart, herregud jag är ju inte introducerad själv!

1 kommentar:

Challe sa...

Dina dagar på strokeavdelningen kommer vara ännu mer kanon och fulländade när del 2 av gult vårdlag är med. Ja, jag alltså. ;) HAHA. Självsäkert. Självklart ska mor ha en present på morsdag, jag säger inte vad ifall hon läser sin blogg. HAHA. :) Är det morsdag snart? Hmm.