söndag 8 februari 2009

Helgen

Så här många delar har August nu till sin pärlplattebondgård. Tack Challe, vi gillar dig! Nu fattas det bara en häst, en katt och kanske en bonde... ;-)


Nu ska vi bada!



August har sett att de "stora" barnen brukar gömma sig i skåpen i badhuset så han vill inte vara sämre!


August har fått en pall av mormor så nu är det jättekul att tvätta händerna!

Rickard hade lite fest igår så August och jag har sovit i Vingåker i natt, mysigt! August har sovit 11 timmar i sträck tre nätter i rad nu, så många tillfälligheter har vi aldrig haft förut! På förmiddagen var vi i badhuset, mamma, August och jag. Vi hade jätteroligt och det var lugnt och skönt och inte så mycket folk. Det hade kommit drygt en decimeter snö i Vingåker i natt, men hemma i stan hade det inte snöat mycket alls.
Rickard och hans kompisar sjöng Singstar igår kväll har jag hört ryktas om, hoppas inte grannen under var hemma för då kanske han vill flytta...
I går var jag på bio med min kompis Jonas, vi såg Bolt. En rätt så rolig film om en hund som inte visste att han var filmstjärna. En figur som hade en rätt framträdande roll i filmen var en hamster som hette Rolle, han sprang runt i en plastboll hela filmen och var faktiskt kul - kanske en Tage-kompis Challe?

4 kommentarer:

Anonym sa...

haha, tage-kompis! jag pajjade ju hans boll häromdagen, men den är tejpad nu. lätt fler djur till bondgården! pärlorna har legat i en kartong några veckor nu, men de ska nog fram snart! :)

Anonym sa...

Niklas sa att hade svårt med falsetten på Anna Books ABC... Stackars grannar!

Anonym sa...

Vad bra att han sovit så länge, det var inte dåligt. Här har vi det lite jobbigt med nattningen sedan vi bytte till stor säng.
Men det blir väl bättre med tiden. :)
Hoppas du mår bra!
Stor kram till dig från Ulrika.

Anonym sa...

jag var i kina sommaren -07. pruta var hur kul som helst. först gillade jag det inte heller. men sen blev det en tävling. haha, en del kineser blev assuuura. ;) men man fick billigt ändå. haha