fredag 28 november 2008

t

Idag har vi städat och gjort adventsfint. Lite tidigt, jag gillar inte att fuska, men vi är inte hemma på söndag. Nu har vi toppenfint hemma och imorgon bitti tar Rickard och jag tåget till Stockholm. Vi ska ha vår första "utan barn-helg" och det ska bli mysigt, men ovant. August är hos mamma och pappa, de ville gärna hämta honom redan ikväll. Han ska alltså sova borta två nätter, det har han aldrig gjort förut. Hoppas det kommer att gå bra, men det är nog värst för mig...

Det ska bli jättemysigt i helgen, men jag längtar ändå till söndag och min lilla gosunge!

Rickard och jag ska gå på stan, äta gott och på söndag ska vi gå på Skansens julmarknad med Sofie och Per.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!
Hoppas ni hade en trevlig helg i Stockholm. Vi hade också planerat att åka upp till Stockholm: bo på hotell, gå på julmarknad och julhandla lite. Det blev inget av det...inte med en make på kryckor...:(
Mössan Axel har är köpt på HM men för 4 år sedan, d v s till Tore.

Kram Helena

Anonym sa...

Tack för tipsen. Denies Rudbergs böcker är lästa x flera. Och så köpte jag en julklapp till 10åringen idag, ett set med grejer som hon kan "pimpa" sina kläder med. Stryka-på-stenar och applikationer. DÅ har hon lite pyssel att syssla med. Hur hade ni det i sthlm då?