lördag 8 november 2008

Här igen!

För det har varit lite bloggtorka den här veckan. Men nu är jag tillbaka, passar på att skriva lite när jag sitter och "vaktar" August när han ska sova. Han somnar i sin spjälsäng igen, men han vill inte vara själv i rummet.

Jag är lite besviken på mig själv att jag inte var festsugen och ville gå på Kullbergskas personalfest igår, men det var så skönt att vara hemma.

Innan jag glömmer det: Tack så mycket mamma för den härliga spahelgen! Tack också till Birgitta och Elsa, det var så mysigt!

Tog inte så mycket kort, men här är några: (bilden från mitt bubbliga kurbad har ni ju redan sett)

Var bara tvungen att fota de "små" vindruvorna som fanns på fruktbuffén. Clementinen är normalstor...


Utsikt från hotellet:


Utomhusjacuzzin:



Så här mysigt hade August det när jag var borta:


Tänk vad skönt det är att vi inte bor i Stockholms innerstad, det är härligt med landet!
Idag har jag kört full fart hela dagen. På förmiddagen en långpromenad, på eftermiddagen intensiv lövkrattning i tre timmar och därefter har jag bakat - imorgon är det ju fest för alla pappor. Löven var väldigt tunga nu när det är så blött, jag kommer att ha träningsvärk imorgon. Tre timmars träning gratis, inte en krona betalade jag för det gymkortet...
Nu sover snart August, då blir det myskväll i soffan med dåliga TV-program, en bra bok, godis och mysigt sällskap av han som ska firas i morgon bitti.
Förresten: det vore en bra Fars Dags-present med ett Wii - ni glömmer väl inte att rösta idag och imorgon? Imorgon klockan 18.00 avslutas omröstningen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var träning som heter duga! Jag röstar, varje dag!
Hoppas ni vinner det där och har riktigt kul med det!
Kram Titti

Anonym sa...

Hej! Var någonstans var ni på SPA? Ser ju jättehärligt ut!
Vi har troget röstat på Richard (minst) en gång om dagen, hoppas han får sin fars dags-present.

Ha en trevlig lördagskväll!

Kram Helena & Co