lördag 10 maj 2014

Danslördag

Jag ligger på soffan och är helt slut! Vad jag har gjort? Varit med Irma och tittat på en dansföreställning och sen varit hjälpförälder på hennes genrep och dansföreställning. Inte tränat på hela dagen men det här var mer utmattande!
Fast jättekul såklart! Just nu orkar jag absolut inte resa mig och hämta kameran för att lägga in bilder från den, men det kommer kanske senare. Så länge får ni nöja er med mobilbilder från paussysselsättning och peppande.

Tjejerna i Irmas grupp är 4-5 år och de var den enda barngruppen som inte hade lärare med sig på scenen, jag är så himla imponerad av att de fick ihop sin dans! Tyvärr stod jag bakom scenen och såg inte så bra, men de var så söta. En tjej blev ledsen och blev nerlyft från scenen av sin mormor, ändå smittade det inte av sig utan de andra små tjejerna dansade igenom sin dans. Irma var mycket glad och stolt och vi också såklart!

Inga kommentarer: