onsdag 26 december 2012

Julhelgen

 Jag ska väl inte påstå att julafton var en så himla vilsam historia, men det var roligt och trevligt. Irma är en aning mer intensiv än August var i hennes ålder så det går ju i 120 hela tiden och så retar de gärna upp varandra också. Dessutom skulle det lagas mat, tändas i pannan, promeneras med hundar och fixas med än det ena än det andra, så det var väl inte direkt någon dötid. Jag läste i en artikel att det var nyttigt för kroppen (bland annat så skulle blodsockret hålla sig lägre) om man reste sig upp var 20:e minut under julhelgen - finns det alltså folk som har tid att sitta ner mer än 20 minuter i sträck på julafton?

Min lillebror med Tekla (skön stil va?). Min lillebror och hans sambo ska bli föräldrar om bara några veckor, det ska bli så spännande!


 
Min älskade morfar!
 

Inga kommentarer: