fredag 9 december 2011

TGIF!!!!!!!!!!!

Det känns lite fjortis med många utropstecken (lite som att skriva myyyyys eller kramiz) men idag är det med eftertryck jag skriver att det ÄNTLIGEN ÄR FREDAG!!!! Sådär ja, nu fick jag skrika lite också (mamma: om man skriver med versaler på nätet så betyder det att man skriker). Jag trodde aldrig att den här veckan skulle ta slut. Hela hösten har veckorna bara rusat förbi och jag har knappt hunnit blinka bort söndagsångesten innan det varit fredag igen, men inte den här veckan. Igår, när klockan ringde 05.45, började jag nästan gråta när jag insåg att det inte var fredag då heller - trots att veckan hade varat så länge... Men nu är helgen här och det är skönt! Imorgon kommer Sofie, Per och Ebbe hit. Då blir det pepparkaksbak, julgodistillverkning och fixande av pepparkakshus, mysigt!

Idag har jag varit och handlat julklappar tillsammans med min kompis Jonas. Jag har varit kontaktperson till honom i 11 år, men nu får han inte ha någon kontaktperson längre. Vi träffas ibland ändå - vi är ju kompisar - och idag köpte vi alltså julklappar. Jonas tycker att det är ganska tråkigt, han vill mest köpa godisormar och så köpte han sig ett måttband på Ica. Han gillar måttband. Vi fick ihop ett par kassar med julklappar också.

Träningsmotivationen är sämre än någonsin. Skitväder! Men jag måste erkänna att jag nog är lite glad för det där träningskortet jag fick på Hälsogymet i alla fall.

1 kommentar:

Titti sa...

Smileys känns ju väldigt "professionellt" ;-) :P