måndag 19 december 2011

Idag har August och jag varit på stan och inhandlat massor av julklappar till Öppen Gran. Det var verkligen jätteroligt och jag handlade inga "nödvändigheter" utan bara med tanke på att barnen skulle bli glada. Fina legoset, lyxiga set med pärlor, fina dockor med tillbehör och lite annat. Jag hade nästan 1000 kr att handla för, tack till er som bidrog på olika sätt: mamma och pappa, mormor, Rickard, August och så Trissvinnarna från SPA:t. Leksaksaffären bjöd på några kronor samt hjälp med inslagning och så fick jag etiketter. Imorgon ska vi lämna in paketen och så hoppas vi att de kan göra några barn glada på lördag. Det är ite för sent, köp några saker och lämna in ni också!

Helgen var bra med löpning, lilljul, snögubbe, pulkaåkning och promenader.

Nu har jag ett tillfälligt anfall av julstress eller möjligen livsstress, ska kanske gå och lägga mig eller något. Imorgon är sista dagen på jobbet för mig innan sex dagars ledighet - oerhört skönt! Sedan jobbar jag fyra dagar och är därefter ledig tio dagar. Bra!

Inga kommentarer: