torsdag 3 februari 2011

Knapra piller

Det är det jag har ägnat mig åt idag. Eller varför säger man så? Det är väl ingen som knaprar i sig värktabletter, man sväljer dem väl ändå?

Hur som helst, efter lite rådgivning från 1177 så har jag nu både Alvedon och Ipren i kroppen och har äntligen blivit av med lite av värken i benen också - skönt!

Men jag är så ledsen för att jag missar träningen ikväll, jag som tycker att jag börjar känna mig i ganska bra form. Det är inte många månader kvar tills det är dags för tävlingar och en rejäl sjukdom tar ordentligt på konditionen. Ja, ja, inte mycket att göra, jag kan bara hoppas på att bara det faktum att jag längtar efter träning är ett tecken på att jag redan börjar bli friskare. Eller så beror det på alla tabletter...

Min gulliga chef ringde förut, det ser ljust ut för våren kan jag säga. Hon är bra, rak och ärlig och så är hon trevlig. Tror att det kommer att ordna sig ganska bra, men får inga slutgiltiga besked förrän i början av nästa vecka.

Inga kommentarer: