tisdag 15 december 2009

Hemma igen

Vi överlevde resan till och från Nyköping, det känns som att de allra flesta tog det lugnt på vägen idag. Läkarbesöket gick också bra, jag kan föda normalt trots operationer och annat. Tur det, för jag vill verkligen inte bli snittad! Visst, det finns ju ingen garanti för att det inte behövs ett akutsnitt, men planen är i alla fall en vanlig förlossning.

Vi passade på att köpa en badbalja till bebisen också, vi kom på att vi inte har kvar den som August badade i.

Nu ska jag lägga mig hos August, han vill visst inte somna utan sällskap. Rickard ska ut och skotta och sedan ska han hämta den ekologiska julskinkan som vi har beställt. Från Coop, jag fattar inte att inte ICA Kvantum kan bemöda sig om att ta hem ekologiska.

1 kommentar:

Camilla sa...

Om det fanns ekologisk skinka att få tag på så skulle vi absolut ha det, men dom få som vi fått tag på är sålda innan vi fått dom levererade. Det finns inte tillräckligt med leverantörer för att täcka den stora efterfrågan.

Vi får hoppas att fler bönder förstår att folk vill ha ekologisk skinka och att det finns pengar att tjäna där.

Du får väl boka din skinka redan nu tills nästa år=).