onsdag 8 oktober 2008

Ensam hemma


Saknade killar <3


I natt ska Rickard och August sova hos Rickards föräldrar, Rickard tyckte att det kunde vara mysigt. Jag sitter alltså alldeles allena här hemma och trummar med fingrarna... Jag har faktiskt länge sett fram emot en stund för mig själv här hemma, men nu känner jag mig mest lite rastlös. August längtar jag massor efter, det är beroendeframkallande med barn. Jag ska nog gå och lägga mig och läsa strax, hoppas jag kan sova i natt. Jag har inte sovit ensam på över 1,5 år så det ska bli lite spännande. Det bästa vore ju om jag passade på att sova hela natten nu när tillfälle ges, men känner jag mig själv rätt så kan det bli svårt. Jag får väl försöka i alla fall.

Här kommer lite bilder från gårdagens eftermiddagspromenad:


1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du sovit gott! Vilken snygg jacka August har! Kram